ORĘDZIE Z GROTY BETLEJEMSKIEJ

bozenarodzenie 
Narodziłem się NAGI,
 mówi Bóg, abyś ty potrafił
 wyrzekać się samego siebie.

Narodziłem się UBOGI,
 abyś ty mógł uznać mnie
 za jedyne bogactwo.

Narodziłem się W STAJNI,
 abyś ty nauczył się
 uświęcać każde miejsce.

Narodziłem się BEZSILNY,
 abyś ty nigdy się
 mnie nie lękał.

Narodziłem się Z MIŁOŚCI,
 abyś ty nigdy nie
 zwątpił w moją miłość.

Narodziłem się W NOCY,
 abyś ty uwierzył, iż mogę
 rozjaśnić każdą rzeczywistość
 spowitą ciemnością.

Narodziłem się W LUDZKIEJ
 POSTACI, mówi Bóg, abyś ty
 nigdy nie wstydził
 się być sobą.

Narodziłem się JAKO
 CZŁOWIEK,
 abyś ty mógł się stać
 synem Bożym.

Narodziłem się PRZEŚLADOWANY
 OD POCZĄTKU, abyś ty
 nauczył się przyjmować
 wszelkie trudności.

Narodziłem się W PROSTOCIE,
 abyś ty nie był wewnętrznie
 zagmatwany.

Narodziłem się W TWOIM
 LUDZKIM ŻYCIU, mówi Bóg,
 aby wszystkich ludzi
 zaprowadzić do domu Ojca.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przyjść do Jezusa

Czujność to dynamiczne, wzajemne oddziaływanie serca i zmysłów

Terapeutyczny wymiar medytacji