Kości zostały rzucone...





To jest bilet w jedną stronę

kości zostały rzucone

Gdy wchodziłem do tej gry

byłem jeszcze szczylem

Teraz dalej w tym trwam

uczę się każdego dnia

jak być wytrawnym graczem

i nigdy nie sięgnąć dna

Nie ma odwrotu

z tej drogi się nie zawraca

To jest w jedną stronę bilet…

Zastanów się

czy jesteś w stanie

pozostawić wszystko

Kości zostały rzucone

dziś wygrywam ja

z ironicznym uśmiechem

ściskam w dłoni resztki

wczorajszego zawahania

błyskiem oka manipuluję

konglomeratem słów

poczekaj

pomińmy zasady gry

schematyczność

budzi we mnie odrazę

czołgam się

między konwenansami

ścierając kolana

indywidualności

jeszcze tylko raz

pozwól mi rzucić

może...

może znów się uda

zdmuchnąć papierowe ludziki

oddechem stanowczości

Kości zostały rzucone

i nie ma odwrotu


Komentarze

  1. Drobiazg, taki mały drobiazg...
    Porzucone myśli,
    płynę.
    Zostawiając smutek, z nadzieją na lepszy dzień.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Czujność to dynamiczne, wzajemne oddziaływanie serca i zmysłów

Przyjść do Jezusa

Terapeutyczny wymiar medytacji