Droga Krzyżowa

Rozważania Drogi Krzyżowej na podstawie słów Chrystusa skierowanych do Alicji Marii Lenczewskiej - Słowo Pouczenia 1989 - 2010

Stacja I: SĄD

Nie bój się sądu ludzkiego, ale mojego sądu.

Stacja II: KRZYŻ

Weź Krzyż, który ci dałem, w nim jest zbawienie twoje.

Stacja III: PIERWSZY UPADEK

Upadniesz wielokrotnie, ale Ja zawsze będę z tobą, by cie podnieść.

Stacja IV: MATKA

Moja Mama jest zawsze przy tobie, by cię pokrzepić.

Stacja V: POMOC

Dam ci pomoc, gdy będziesz słaba.

Stacja VI: MIŁOSIERDZIE

I otrę twoją twarz z potu i łez - przez twego bliźniego to uczynię.

Stacja VII: DRUGI UPADEK

Każdy następny upadek będzie bardziej bolesny, ale przecież dojść musisz tam, gdzie zmartwychwstanie twoje.

Stacja VIII: SPOTKANIE

Nie myśl o sobie, myśl o innych.

Stacja IX: TRZECI UPADEK

Ostatni twój upadek człowieczy ujawni ci najgłębiej twoją słabość i Moją moc.

Stacja X: OGOŁOCENIE

Oddaj wszystko, nie zwlekaj - abym już teraz mógł odziać się we Mnie.

Stacja XI: PRZYBICIE DO KRZYŻA

Pozwól na to, aby miłość Moja trysnęła z twoich ran.

Stacja XII: ŚMIERĆ

I umrzyj dla siebie, abym żył w tobie dla wszystkich dzieci Moich.

Stacja XIII: ZDJĘCIE Z KRZYŻA

Moja Mama cie utuli i w Jej ramionach znajdziesz ukojenie.

Stacja XIV: GRÓB

Twój ziemski świat, to pusty grób, z którego wyjdziesz w wieczności...

Stacja XV: ZMARTWYCHWSTANIE

... by zmartwychwstać i radować się Mną na wieki.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Czujność to dynamiczne, wzajemne oddziaływanie serca i zmysłów

Przyjść do Jezusa

Terapeutyczny wymiar medytacji